Zmeny vo výške stravného

Aktuality
1 min.

Ceny potravín a nealkoholických nápojov v poslednom období opäť rástli, z toho dôvodu 1.6. 2023 vstupuje do platnosti Opatrenie MPSVR SR, ktoré upravuje zmeny vo výške stravného.

Nové hodnoty straveniek

Maximálna (daňovo zvýhodnená) hodnota bude 7,30 € (teraz je 6,80 €). Minimálna hodnota stravných lístkov (papierových aj elektronických) bude 5,48 € (teraz je 5,10 €).

Zvýšenie cestovných nákladov zamestnávateľom

Výška cestovných náhrad pri služobných cestách závisí od času strávenom na cestách. Pri pracovnej ceste, ktorá trvá od 5 do 12 hodín sa finančný nárok zvýši z aktuálnych 6,80 € na 7,30 €. Pre časové pásmo od 12 do 18 hodín bude navýšenie z 10,10 € na 10,90 €. A pri pracovných cestách nad 18 hodín sa cestovné náhrady zvýšia na 16,40 € (aktuálne 15,30 €).

Posledná úprava opatrením MPSVR SR o sumách stravného nadobudla účinnosť 1.1. 2023

Viac o výhodách vyššieho stravného a tipoch ako zvýšiť stravné bez zbytočných nákladov navyše nájdete tu.

Karta fpoho | Online zmluva | Nabiť kartu

Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi!
banner propagujúci používanie fpoho appky

Ďalšie aktuality

Darčeková krabička naplnená darčekovými poukazmi rôznych značiek, medzi ktoré patria Adidas, H&M, Wolt, Lego, Lidl a Zalando.
Za eBenefitné poukážky nakúpite u známych značiek: novinka Darčekové poukazy
Kolegovia obedujú v reštaurácii a hovoria o zvýšenom stravnom od decembra 2026.
Zvyšuje sa stravné: Od 1. decembra 2026 platia nové sumy
Štyria priatelia na túre v lese a užívajú si dovolenku na Slovensku za Rekre poukaz.
Kam za Rekre poukaz? Vyberte si cez Booking.com
Žena drží v rukách mobil a prihlasuje sa do fpoho účtu
Dôležité: Ako pokračovať s prihlasovaním do fpoho

    Call Now Button